در برنامه «صرفا جهت اطلاع» مطرح شد
نوشته شده توسط : مرتضی

طعنه‌های تلویزیون به دولتمردان

سایت خبری جهان نیوز نوشت: برنامه «صرفا جهت اطلاع» هفته گذشته تلویزیون تصاوير بازديد رييس‌جمهور از تمرين تيم ملي را به همراه صحبت‌هاي احمدي نژاد پخش کرد که به کي‌روش مي‌گفت: «من تند تند گل مي‌زنم!» خبرنگار واحد مرکزي خبر هم در پاسخ گفت «تند تند گل مي‌زني ولي به دروازه خودي نزني!» و بلافاصله گل استاد اسدي به عابدزاده در بازي ایران با ژاپن پخش شد و مصاحبه استاد اسدي که مي‌گفت فقط همين يک گل را به خودي زدم و ديگر گل ملي ندارم.
 

بخش‌هاي پاياني این برنامه هم با انتقادات تند و تيزي به وزراي دولت خاتمه يافت. وزير مسکن به واحد مرکزي خبر گفت: «هواي مناطق زلزله زده هنوز سرد نشده» و وقتي خبرنگار گفت سرد شده،نيکزاد پاسخ داد: «اگر من رييس هواشناسي هستم مي‌گويم هنوز سرد نشده.» کامران نجف‌زاده بلافاصله با مديرکل هواشناسي آذربايجان شرقي مصاحبه کرد که مي‌گفت «هوا زير صفر است و بارش برف هم در راه!»
صحبت‌هاي عجيب وزير نيرو هم آيتم پاياني «صرفا جهت اطلاع» بود. وزير نيرو اسم «مان موهان سینگ» نخست‌وزير هند را «مهاتما» خواند و خبرنگار گفت «اينکه اسم گاندي خدابيامرز است. اسم نخست‌وزير هند که شما الان آنجا تشريف داريد مان موهان سينگ است.» وزير نيرو در ادامه گفت قرار است درباره خط لوله انتقال نفت از ايران به پاکستان و هند با هندي‌ها رايزني کند که باز هم خبرنگار گفت: «اين خط لوله معروف صلح است و مربوط به گاز است نه نفت»!... وزير نيرو در پايان گفت «من امروز به هند تشريف آوردم» که نجف‌زاده با تعجب گفت: «شما به هند تشريف برديد!؟!»

 





:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: